1. cesarz który skazał marcina lutra na banicję (5 liter)
2. w tym mieście luter ogłosił 95 tez.(11 liter)
3. jan kalwin przybył z tego państwa do genewy(7 liter)
4. spalony na stosie mnich który w XV w. krytykował stosunki panujące w kościele katolickim (10)
5.imię pierwszej głowy kościoła katolickiego(6)
6. kobieta która wstąpiła do zakonu(7)
7. zwierzchnik kościoła katolickiego(6)
8. w tym mieście nauczał ulrich zwingli(6)
9. tym owocem według tradycji ewa poczęstowała adama(6)
10. zwolennicy kalwina(10
to jets krzyżówka ze str. 10 z zeszytu ćw. historia2 wyd. operon
mam jeszcze prośbę o zad. 3 str. 10 ćw. historia2 wyd. operon

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:09:06+01:00
1. KArol
2. Wittenberga
3. Francja
4. Savonaroli
5. Henryk
6. Matylda
7. papież
8. Zurych
9. jabłko
10. burbonowie
21 4 21
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:15:29+01:00
Jeden to - Karol
Dwa to - Wittenberga
trzy to - Francja
cztery to - Savonaroli
pięć to - Henryk
cześć -Matylda
siedem - Papież
osiem to - Zurych
dziewięć -Jabłko
dziesięć - burbonowie
10 4 10