Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:59:29+01:00
Speolodzy zajmują się badaniem jaskiń.
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na temat jakie niebezpieczeństwa mogą ich spotkać... myślę że mogą zostać ranni np. przez spadający stalagmit. Może również zawalić się jaskinia...
1 5 1
2010-01-13T18:00:45+01:00
Spelolodzy zajmują się badaniem jaskiń.

Niebezpieczeństwa: utrata życia, kalectwo, zapadnięcie sie na nich jaskini, niebezpieczne stalagmity, niebezpieczne stalagmaty itp.

;)
1 5 1