Odpowiedzi

2010-01-13T17:58:02+01:00
Jeżeli dany wektor \vec r określa położenie punktu materialnego, a wektor \vec v określa prędkość tego punktu, to przyspieszenie \vec a tego punktu jest pochodną prędkości po czasie:A ponieważ prędkość jest pochodną położenia po czasie, to przyspieszenie można zapisać jako drugą pochodną położenia po czasie:ednostką przyspieszenia w układzie SI jest metr na sekundę do kwadratu.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:58:30+01:00
Przyspieszenie --> wektorowa wielkość fizyczna wyrażająca zmianę prędkości w jednostkowym czasie.

Jednostka!


a=delta v/delta t

m/s2

;)
8 4 8
2010-01-13T17:58:34+01:00
Przyspieszenie to wielkość fizyczna, która informuje o tym jak szybko zmienia się prędkość ciała.
-->
symbol: a ( ta strzałka tak ma być, nad literką "a" )

Liczę na najlepsze ;**
4 4 4