Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T09:28:30+02:00
A) 243*37<243*39 (ponieważ 39 jest większe od 37)
b) 0*(-267)*13=(-269)*15*0 (ponieważ 0 jest równe 0) 0=0
e) (+9)*(-10)*(-25)=(-25)*(-10)*(-3)² (obie liczby są dodatnie ponieważ (-3)²=9)
c) (-34)*(-82)<(-34)*(-85) (ponieważ obie liczby są dodatnie i 85 jest większe od 82)
d) (-12)*(68)=(-68)* (12) (ponieważ obie liczby są dodatnie )
2009-09-27T09:30:44+02:00
W miejsce kropek wpisz odpowiedni znak: >,< lub =.
a) 243*37..<..243*39
b) 0*(-267)*13..=..(-269)*15*0
e) (+9)*(-10)*(-25)..=..(-25)*(-10)*(-3)do potęgi drugiej
c) (-34)*(-82)..<..(-34)*(-85)
d) (-12)*(68)..=...(-68)* (12)
2009-09-27T09:55:59+02:00