Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T09:32:41+02:00
1 książka=2x
2 książka=x
3 książka=x-3

2x+x+x-3=11
4x=11+3
4x=14//:4
x=3,5

1 książka=2*3,5=7zł
2 książka=3,5zł
3 książka=3,5-3=0,5zł

spr.7+3,5+0,5=7+4=11zł

Odp. Pierwsza książka kosztowała 7zł, druga 3,5zł, a trzecia 0,5zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T09:34:41+02:00
I ksiazka-2x
II ksiazka -x
IIIksiazka-x-1
2x+x+x-1=11
4x=12
x=3
I ksiazka-2x=6zl
II ksiazka -x=3zl
IIIksiazka-x-1=2zl
  • plkz
  • Początkujący
2009-09-27T12:07:34+02:00
Pierwsza książka 6 zł
druga książka 3 zł
trzecia książka 2 zł
razem 11 zł