Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T09:35:34+02:00
Mechanik to osoba zajmująca się projektowaniem, konstruowaniem, budową, naprawą maszyn, urządzen i mechanizmów.
2009-09-27T09:38:14+02:00
Mechanik to ktos kto zajmuje sie projektowaniem konstruowaniem budowa i naprawa roznych maszyn oraz urzadzen.
2009-09-27T09:38:47+02:00
Mechanik zajmuje się naprawą najczęściej samochodów lub motocykli, a także innych rzeczy mechanicznych