Odpowiedzi

2010-01-13T18:06:02+01:00
Moim celem życiowym jest ukonczenie szkoły, załozrnie rodziny
wychowaci dzieci na porządnych ludzi..
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:07:12+01:00
Zalezy co ty lubisz:)

Mozesz napisac ze moim celem zyciowym jest byc,np prezydentem.Chcialbym w ten sposob pomoc Polsce i ludziom ktorzy w tym kraju mieszkaja. Chcialbym tez wspomoc policje ktorzy zajmuja sie zwalczaniem przestepczosci,aby w kraju zylo sie lepiej:)
68 2 68