Połącz wyrazy .
Jeden wyraz może pasować do kilku innych wyrazów nie tylko do jednego .

A.Kwas Beztlenowy a)HCL

B.Idykator b)oranż metylowy

C.Kwas tlenowy c)kwas siarkowy(VI)

D.HnR d)sok z czerwonej kapusty

E.Kwas nietrawały e)H3PO4 f)H2S g)H2CO3

F.Kwas



Proszę te duże literki przyporządkować do tych małych rozsypanych.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T09:51:11+02:00
A a,f
B b,d
C c,e,g
D a,f
E f
F e,f,g,c,a
1 1 1
2009-09-27T09:53:47+02:00


A - a, f
B -b, d
C- c, e, g
D- a, f
E- f
F - e, f, g, c, a
2 1 2