Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:10:36+01:00
1.) Gdy masz okazję to podróżuj. Mogą to być : ' Zielone Szkoły '
2.) Spotykaj i poznawaj nowych ludzi
3.) Rób to co najbardziej Cię interesuje np. tańcz
4.) Nigdy nie narzekaj, zawsze znajdzie się rozwiązanie z sytuacji.
2 2 2
2010-01-13T18:11:14+01:00
1) Nie zamartwiaj się problemami i tym co było.
2) Zawsze może być lepiej więc szukaj lepszego rozwiązania.
3) Bądź zawsze uśmiechnięty.
4) Pozwól sobie na rozrywki.
5) Wysypiaj się.
6) Nie bój się prosić przyjaciela o pomoc.
________________________
Nie wiem czy dobrze to napisałam, ale mam nadzieję, że się przyda :)
2010-01-13T18:13:01+01:00
1 . Ciesz się z tego faktu że życie zostało ci dane.
2 . Znajdż cobie jeden cel i do niego dąż
3 .Może kiedyś spotkasz kogośna ulicy i zobaczysz ze to właśnie ona (on).
4 .Znajdż sobie pasję (hobby) i ją realizuj w wollych chwilach. ;)
1 5 1