Odpowiedzi

2010-01-13T18:13:55+01:00
1. pieczywo (chleb, bułka, pieczywo ciemne)
2. węglowodany (ziarno,płatki)
3. białko (mleko, jogurt)
4. owoce ( jabłko, pomarańcze)
5. warzywa (marchewka)
6. żelazo

Tych produktów nie może zabraknąc ponieważ one są najbardziej bogate w witaminy (które są niezbędne) ;0;0;0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:17:02+01:00
Mleko- białka są potrzebne do budowy mięśni
cukry - węglowodany bo dzięki nim wytwarzana jest energia
owoce- witaminy aby nie doprowadzić do chorób np anemia
woda mineralna- sole mineralne aby nasz organizm rozwijał się
tłuszcze aby w razie potrzeby organizm czerpał energię z nich
woda aby nasz organizm odpowiednio pracował np.układ pokarmowy-jelita