Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:12:30+01:00
Hellenizm określa dzieje greckie w 330-30 p.n.e., czyli od rozpadu państwa perskiego, podbitego przez Aleksandra Wielkiego, do zlikwidowania państw hellenistycznych: Ptolemeuszów, Seleucydów, Antygonidów, Attalidów, Bitynii, Pontu i Galacji.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:14:15+01:00
Hellenizm- jest to okres w dziejach cywilizacji starożytnej Grecji.
Ponad 3 tysiące lat temuludzie żyli tam głównie w niewielkich dolinach pooddzielanych górskimi pasmami.
11 4 11
2010-01-13T18:14:35+01:00
Hellenizm tak nazywali swoje państwo grecy, a siebie Hellenami. Wierzyli w wielu Bogów, kochali filozofie i teatry.
9 1 9