Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:12:11+01:00
- Ministerstwo Edukacji Narodowej Katarzyna Hall
- Ministerstwo Zdrowia Ewa Kopacz
- Ministerstwo Sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski
- Ministerstwo Gospodarki Waldemar Pawlak
- Ministerstwo Finansów Jan Vincent-Rostowski
1 5 1
2010-01-13T18:12:55+01:00
Katarzyna hall
ewa kopacz
krzysztof kwiatkowski
radosław sikorski
waldemar pawlak
jan vincent-rostowski
1 5 1
2010-01-13T18:20:52+01:00
Minister edukacji narodowej-Katarzyna Hall
ministerstwo zdrowia- Ewa Kopacz
ministerstwo sprawiedliwości- Krzysztof Kwiatkowski
ministerstwo spraw zagranicznych- Radosław Sikorski
ministerstwo gospodarki- Waldemar Pawlak
ministerstwo finansów- Jacek Rostowski