Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:12:30+01:00
- Chrzest będąc wezwaniem do życia wiarą zobowiązuje do poznawania prawd wiary katolickiej
- Chrzest wzywa do życia nadzieją, że człowiek żyjąc dobrze osiągnie zbawienie.
- Chrzest zobowiązuje do życia miłością wobec Boga i ludzi.
- Chrzest wprowadza człowieka we wspólnotę Kościoła, stąd płynie zobowiązanie do udziału w życiu Kościoła (nie tylko uczestniczenie w obrzędach kultu: np. Mszy św., nabożeństwach, ale również troska o stronę materialną)
- Chrzest daje uprawnienie do przyjmowania innych sakramentów świętych i zobowiązuje do prowadzenia życia sakramentalnego, a więc częstej spowiedzi i Komunii świętej. Najpiękniejszym darem dla dziecka jest modlitwa i przyjęcie Komunii świętej w jego intencji, do czego zachęcamy rodziców, chrzestnych i ich rodziny.

2 3 2
2010-01-13T18:51:19+01:00
10.01.2010r.
Witam!

W tym liście chciałaby Wam wytłumaczyć do czego zobowiązuje chrzest święty.
Więc wipieszę w punktach:
* włączamy się w kościł święty, więc musimy przede wszystkim uczestniczyć w wydarzeniach kościoła
*musimy pomagać innym
Mam nadzieję, że choć troszkę rozjaśniłam Wam do czego zobowiązuje chrzest.


Redakcja
2010-01-13T18:58:38+01:00
Chrzest święty zobowiązuje się do utrzymywania w wierze w modlitwie oraz w służbie dla Pana Boga. Kiedy jest święta niedziela trzeba chodzić do kościoła. Co miesiąc chodzić do spowiedzi, aby wyspowiadać się ze swoich grzechów przed Bogiem. Trzeba zawsze wierzyć w Pana Jezusa,który umarł za nasze grzechy na krzyżu.