Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T10:15:03+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Być sobą to znaczy, że nie trzeba udawać nikogo innego. Mówić o sobie prawdę. W towarzystwie znajomych nie udawać, tylko po to aby zabłysnąć. Mieć własne zdanie. Zachowywać swój "styl". Nie ulegać opiniom i sugestiom innych ludzi. Zachowywać się naturalnie. Kierować się swoim rozumem i sercem. Nie postępować niedojrzale tylko po to, aby pokazać przed kolegami, że jest się dorosłym, np. palenie papierosów czy też narkotyki!


Sama pisałam :*****
210 4 210
2009-09-27T10:26:17+02:00
Być sobą to znaczy:
- mieć swoje zdanie i nie ulegać namowom innych
- nie zmieniać swoich poglądów, charakteru i wyglądu dla otoczenia
- zachowywać się tak by czuć się swobodnie w każdej sytuacji
- nie wstydzić się że można powiedzieć coś głupiego
- nie ubierać się tak jak "trzeba" tylko tak jak jest wygodniej nam
325 4 325