Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:17:10+01:00
Ponieważ aborcja to zabicie żywej osoby - to nie prawda że płód to jeszcze nie człowiek. To żywa osoba która czuje i w miarę możliwości funkcjonuje w łonie matki. Tak wiele osób nie może mieć dzieci - nowonarodzone, niechciane dziecko można oddać.

Antykoncepcji? Nie - antykoncepcji ponieważ przez tozapobiegamy powstawaniu nowych istnień. A jednak kiedy ma ona zapobiec posiadania dziecka w nastoletnim wieku - uważam, że jest czymś dobrym.

(jeśli musi być na nie to bez ostatniego zdania)
2010-01-13T18:23:00+01:00
Aborcja i Antykoncepcja nie są popierane przez Kościół. Aborcja ponieważ jest to zabijanie nowego życia. A ksiądz na ambonie wyraźnie głosi, że każdy ma prawo do życia. Antykoncepcja to wszelkie działanie zapobiegające zapłodnieniu. Są to tematy kontrowersyjne. Antykoncepcja jest niedopuszczalna lub moralnie naganna. Kościół katolicki popiera tylko metody naturalne. Jan Paweł 2 napisał : sprzeczna z pełną prawdą aktu płciowego jako właściwego wyrazu miłości małżeńskiej .