Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:19:06+01:00
Bok a=3,6cm
bok b=3,6:3=1,2cm

Obw.=2a+2b
Obw.=2x3,6 + 2x1,2
Obw.=7,2 + 2,4
Obw.=9,6cm

P=axb
P=3,6x1,2
P=4,32cm2
1 1 1
2010-01-13T18:20:52+01:00
Długość drugiego boku: 3,6cm:3=1,2cm
Obw= 2a + 2b
Obw=2*3,6cm + 2*1,2cm
Obw=7,2cm+2,4cm
Obw=9,6cm

P=a*b
P=3,6cm*1,2cm
P=4,32cm²
Odp:Pole tego prostokąta wnosi 4,32 cm² a obwód wynosi 9,6cm.
2 5 2