Odpowiedzi

2010-01-13T20:35:52+01:00
Środki masowego przekazu mają duży wpływ na sprawowanie władzy.
dużo nie chcianych i tajnych informacji może rozchodzić sie poprzez internet lub czasopisma.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:42:36+01:00
Środki masowego przekazu mają wielki wpływ na władzę w państwie, ponieważ moga ośmieszyć urzędników którzy mogliby zaproponować żeby wprowadzić ustawę dobrą dla państwa, ale moga go wyśmiać.Telewizja jest za 1 partia i pomaga im zdobywac głosy.[np.TVP (PiS), Tvn (PO).] przez co u władzy są często niewłaściwi ludzie.Gdyby nie środki masowego przekazu nie ujawniali by tajnych informacji, których jeszcze nie wprowadzono do życia [tarcza antyrakietowa].