Odpowiedzi

2010-01-13T18:18:52+01:00

Odpowiedziano: 2009-01-21 01:15:52
Jest 16 państw tworzących strefę euro w Unii Europejskiej:
Austria
Belgia
Cypr
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Luksemburg
Malta
Niemcy
Portugalia
Słowacja
Słowenia
Włochy
Euro boowiązuje też w sześciu krajach poza unia eropejską. Sa to:
Andora, Czarnogóra, Kosowo - bez umowy z UE; Monako San Marino i Watykan - na podstawie umowy z UE.
Euro obowiązuje też na terytoriach zależnych od Francji - w Gujanie, Gwadelupie, Martynice i gdzieś jeszcze, ale nie pamiętam. Jak Ci jakoś strasznie potrzebne to łatwo znajdziesz. Najciekawsze, że te ostatnie kraje wcale nie leżą w Europie!
2010-01-13T18:19:22+01:00
Kraje w z uni eurpoejskiej:
1. Austria
2. Belgia
3. Dania
4. Finlandia
5. Francja
6. Grecja
7. Hiszpania
8. Holandia
9. Irlandia
10. Luksemburg
11. Niemcy
12. Portugalia
13. Szwecja
14. Wielka Brytania
15. Włochy
16. Cypr
17. Czechy
18. Estonia
19. Litwa
20. Łotwa
21. Malta
22. Polska
23. Słowacja
24. Słowenia
25. Węgry

Kraje z waluta euro:
Austria, Belgia, Finlandia, Francja, Grecja,Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Słowenia, Włochy, Monako, San Marino, Watykan, Andora, Czarnogóra, Kosowo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:24:14+01:00
Kraje Unii Europejskiej:
1. Austria
2. Belgia
3. Dania
4. Finlandia
5. Francja
6. Grecja
7. Hiszpania
8. Holandia
9. Irlandia
10. Luksemburg
11. Niemcy
12. Portugalia
13. Szwecja
14. Wielka Brytania
15. Włochy
16. Cypr
17. Czechy
18. Estonia
19. Litwa
20. Łotwa
21. Malta
22. Polska
23. Słowacja
24. Słowenia
25. Węgry

Euro mają:
Austria, Belgia, Cypr, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Malta, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Włochy


Chcę Najlepsze ... Proszę :**