Proszę o wypisanie tylko poprawnej części.
Z góry dzięki.
1. W ( pół szklanki/pół szklance) wody.
2. (sześć i pół lat/sześć i pół) roku.
3. (dwa i pół razy/dwa i pół raza) szybciej.
4. (piętnastu/piętnaście) sekund.
5. (oboje/obaj) moi przyjaciele też trenują.
6. (dwutysięcznym dziesiątym roku/dwa tysiące dziesiątym roku) będę lepszy.
7. (wiele/wielu) kolegów.
8. (kilku/kilka) wypowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:20:58+01:00
1. W pół szklanki wody.
2. Sześc i pół roku.
3. Dwa i pół raza szybciej.
4. Piętnaście sekund.
5. Obaj moi przyjaciele też trenują.
6. W dwutysięcznym dziesiątym roku będę lepszy.
7. Wielu kolegów.
8. Klika wypowiedzi.
2010-01-13T18:21:59+01:00
1.W pół szklance wody.
2.sześć i pół roku.
3.dwa i pół razy szybciej.
4.Piętnaście sekund.
5.Obaj moi przyjaciele.
6.Dwutysięcznym dziesiątym roku będę lepszy.
7.wielu kolegów.
8.kilka wypowiedzi.