Odpowiedzi

  • zbin
  • Rozwiązujący
2010-01-13T18:28:34+01:00

1cm = 10m
1 mm = 1m
7x10m=70m
9 x 1m=9m
2010-01-13T18:39:45+01:00
7x1000=7000cm=70m 9x1000=9000mm=9m 1cm=10m 1mm= 1m rzeczywiste wymiary prostokąta to70m na 9m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:39:45+01:00
7x1000=7000cm=70m 9x1000=9000mm=9m 1cm=10m 1mm= 1m rzeczywiste wymiary prostokąta to70m na 9m
2010-01-13T18:39:48+01:00
7x1000=7000cm=70m 9x1000=9000mm=9m 1cm=10m 1mm= 1m rzeczywiste wymiary prostokąta to70m na 9m