•Uzupełnij zdania .•

Ferdynand Magellan swoją najważniejszą podróż rozpoczął 10 sierpnia ...... roku . Wyprawa składała się z ...... statków , które wpłynęły z miasta ....... .
Żeglarze płynęli wzdłuż ...... wybrzeży Afryki , przecięli równik i dotarli do południowo-wschodnich wybrzeży ...... . Przepłynęli cieśninę nazwaną później Cieśniną .... . Po Bardzo długiej podróży przez Ocean ..... okręty dotarły do Filipin . Tam w walce z tubylcami zginął Magellan . Wyprawa zakończyła się po .... latach i potwierdziła ostatecznie , że Ziemia ma kształt ..... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:24:58+01:00
Ferdynand Magellan swoją najważniejszą podróż rozpoczął 10 sierpnia 1519 roku . Wyprawa składała się z 5 statków , które wpłynęły z miasta Sewilla.
Żeglarze płynęli wzdłuż rzeki Gwadalkiwir wybrzeży Afryki , przecięli równik i dotarli do południowo-wschodnich wybrzeży Sanlúcar de Barrameda . Przepłynęli cieśninę nazwaną później Cieśniną Magellana . Po Bardzo długiej podróży przez Ocean Atlantydzki okręty dotarły do Filipin . Tam w walce z tubylcami zginął Magellan . Wyprawa zakończyła się po 3 latach i potwierdziła ostatecznie , że Ziemia ma kształt kuli .
1 3 1
2010-01-13T18:26:20+01:00
1.1519 rok .
2. pięciu statków
3.Sewilla
4.zachodnich
5. ameryki południowej
6. magellana
7.spokojny
8.trzech latach
9.kulisty
1 3 1