Odpowiedzi

2010-01-13T18:21:34+01:00
Należy gasić taki pożar gaśnicą pianową(z dwutlenkiem węgla wśrodku)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:21:45+01:00
1)odłaczyć zasilanie(bezpieczniki)
2) użyć do gaszenia piasku piany lub gaśnicy
3)nie gasić wodą
4) po zgaszeniu zabespieczyć miejsce
5) powiadomić osobe dorosła
2 4 2
2010-01-13T18:24:03+01:00
1.znaleźć stary koc
2.położyć go na danym urządzeniu
3.wyjść z mieszkania(jak nie masz telefonu biegnij do sąsiada)
4.zadzwonić na 112
2 3 2