Odpowiedzi

2010-01-13T18:38:26+01:00
Drodzy Nauczyciele!!

W imieniu całej szkoły chcieliśmy Wam podziękować za trud włożony w naszą pracę , za dobre maniery , wychowanie oraz, za przekazanie cennych informacji . Przepraszamy za nasze złe zachowania i roztargnienie . Mamy nadzieję że wasza praca będzie doceniona , że uda wam się zmienić nasze złe zachowanie i wasze nauczanie nie pójdzie na marne iż będzie przyjemniejsze .

Dziękujemy
Samorząd Uczniowski ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:39:27+01:00
Drodzy Nauczyciele!!

W imieniu całej szkoły chcieliśmy Wam podziękować za trud włożony w naszą pracę , za dobre maniery , wychowanie oraz, za przekazanie cennych informacji . Przepraszamy za nasze złe zachowania i roztargnienie . Mamy nadzieję że wasza praca będzie doceniona , że uda wam się zmienić nasze złe zachowanie i wasze nauczanie nie pójdzie na marne iż będzie przyjemniejsze .

Dziękujemy
Samorząd Uczniowski ;)