Czy ktoś ma ćwiczenia od geografi ,,Planeta Nowa 1,, Dla pierwszej gimnazjum ?
Chodzi mi o zadanie 2/62 str i 4/63


Drugie zadanie to taka krzyżówka, proszę tylko aby ktoś podał mi hasła a ja jakoś je w krzyżówce znajde.
Mam już Himalaje, Koldyriery, Karpaty i Wogezy.
Tylko te hasła, dalej sama uporządkuje.!


Zadanie czwatre to trzeba sporządić taki diagram kołowy.
,,Udział poszczególnych wielkich form ukształtowania powierzchni lądów w całkowitej powierzchni Europy,,
góry, wyżyny itp.
Napiszcie ile procent, np wyżyny : 54 %.


Proszę o szybką odpowiedź. Oczywiście jak mogę to jakoś tam pochwalę itp.
Dziękuje z góry.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:57:41+01:00
Zad 2/62

1.Ardeny
2.Harz
3.Grampiany
4.Himalaje
5.Karpaty
6.Kordyliery
7.Ardeny
8.Wogezy

Alpejska: Himalaje , Karpaty , Kordyliery
Heracynska: Wogezy, Ardeny, Harz
Kaledonska: Gory Jablonowe, Grampiany

Zad 4/63

Gory - 16 %
Wyzyny - 10 %
Niziny - 72,6 %
Depresje - 1,4 %
51 3 51
2010-01-13T20:42:25+01:00
Zad.2

1) Ardeny
2) Harz
3) Grampiany
4) Himalaje
5) Karpaty
6) Kordyliery
7) Ardeny
8) Wogezy

alpejska - Himalaje , Karpaty , Kordyliery .
heracyńska - Wogezy, Ardeny, Harz.
Kaledońska - Góry Jabłonowe, Grampiany.

ZAd. 4
Gory - 16 %
Wyzyny - 10 %
Niziny - 72,6 %
Depresje - 1,4 %
25 3 25
2010-01-13T20:42:34+01:00
Zadanie 2

1.Góry Jabłonowe (lewy górny narożnik po skosie)
2.Harz ( czwarty rząd od góry, 8 litera skośnie ku górze)
3.Grampiany (6 rząd od góry, 2 litera od prawej w lewo)
4.Himalaje ( dolny rząd)
5.Karpaty ( kolumna po prawo z dołu do góry)
6.Kordyliery ( lewa kolumna z dołu do góry)
7.Ardeny ( 7 rząd od góry, 3 litera po skosie w dół)
8.Wogezy ( 1 rząd na górze)


Zadanie 4

Gory - 16 %
Wyżyny - 10 %
Niziny - 72,6 %
Depresje - 1,4 %
84 4 84