Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:26:24+01:00
-kłebuszkowe zapalenie nerek
-zapalenie pęcherza moczowego
-kamica nerkowa
- odmiedniczkowe zapalenie nerek
- mocznica
2010-01-13T18:26:35+01:00
Odmiedniczkowe zapalenie nerek
kamienica nerkowa
mocznica
zespół morczycowy
rak nerki
ostre toksyczne zapalenie nerek
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:27:40+01:00
Układ moczowy.
nerki
zapalenie nerek
cystoskopię
kamica dróg moczowych
Przewlekła niewydolność nerek
mocznicy przewlekłej
dializa krwi
mam nadzieję że pomogłem i oto chodziło