Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:31:32+01:00
Moim zdaniem reżyser to praca odpowiedzialna, ale bardzo ciekawa. Zawód ten wymaga dużej wyobraźni, ponieważ przez film czy spektakl można wyrazić swoje uczucia i opinie na temat świata, ale tak by nie znudzić widza. Musi też być zdecydowany i zorganizowany, żeby dopilnować wszystkich aktorów.
rezyser to odpowiedzialna osoba o to zeby aktorzy byli przygoyowni itp
2010-01-13T18:32:26+01:00
Reżyser to bardzo odpowiedzialny zawód.Wbrew pozorom koordynowanie i nadzorowanie pracy wszystkich pracujących na planie jest bardzo trudne.Gdy ktoś decyduje się na ten zawód bierze na siebie dużą odpowiedzialność.
2 3 2