Odpowiedzi

2010-01-13T18:29:38+01:00
Miłość -
głębokie przywiązanie do kogoś lub czegoś; silne, namiętne uczucie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:30:23+01:00
Milosc jest pojeciem trudnym do zdefiniowania, poniewaz dla kazdego znaczy cos innego. dla jednego bedzie to uczucie ktorym bedzie dazyl bliska swojemu sercu osobe, a dla kogos innego uczucie, ktorym bedzie dazyl matke lub ojca i nie bedzie to ta sama milosc. jeszcze dla kogos innego bedzie to szacunek dla ojczyzny i tu bedzie to calkiem inny rodzaj milosci. jest tyle roznych milosci, ile jest ludzi na ziemi.
1 5 1
2010-01-13T18:30:52+01:00
Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji. Rozmaitość użyć i znaczeń, połączona z zawiłością opisywanych przez nią uczuć, powoduje, że miłość jest niespotykanie trudna do zdefiniowania, nawet w porównaniu do innych stanów emocjonalnych.