Odpowiedzi

2010-01-13T18:35:26+01:00
Y=3,5x

27=x+x+3,5x+3,5x
27=9x
x=3

y=3*3,5
y=10,5

Krótszy m,a 3 , a dłuzszy 10,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:37:18+01:00
Masz błąd w danych, bo żeby obliczyć obwód musisz dodać wszystkie boki. a 3+3+10+10= 26 a nie 27

jest to zadanie na układ równań

y=3,5 x
2x +2 * 3,5 x= 27

y=3,5x
2x + 7x= 27

y=3,5x
9x= 27 / :9

y=3,5x
x=3

y= 3,5 *3= 10, 5
x=3

sprwadzenie--> 3+3+10,5 +10,5 = 27