Odpowiedzi

2009-09-27T10:47:13+02:00
54km=5400metrow = 324 0000godzin= 1 437 000minut


sprawdzane z kalkulatorem .
2009-09-27T10:50:11+02:00
54km=5400m. = 324 0000h.= 1 437 000min.

pzdr ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T11:11:00+02:00
Zamień 54km na godziny na sekundy i metry każde po kolei
gdy zapiszesz poprawnie
54km/h i wykonasz dzialania na jdenostkach to bedzie odp
54km=54000m
h=3600s /h to godzina/
54km/h=54000m/3600s=540/36m/s=15m/s


Pozdr