Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:37:38+01:00
Dlatego, że niektórzy dorośli łamali prawa dziecka. Np. gwałt, czy przemoc fizyczna lub psychiczna. Gdy prawo dziecka zostanie złamane może zgłosić się do sądu. Jeśli nie może to np. może powiedzieć sąsiadowi. Więc dlatego ustalili, aby dorośli nie łamali naszych ( powie dziecko) praw.
2010-01-13T18:38:38+01:00
Dlatego, że niektórzy dorośli łamali prawa dziecka. Np. gwałt, czy przemoc fizyczna lub psychiczna. Gdy prawo dziecka zostanie złamane może zgłosić się do sądu. Jeśli nie może to np. może powiedzieć sąsiadowi. Więc dlatego ustalili, aby dorośli nie łamali naszych ( powie dziecko) praw.
2010-01-13T18:39:39+01:00
Dlatego, że niektórzy dorośli łamali prawa dziecka. Np. gwałt, czy przemoc fizyczna lub psychiczna. Gdy prawo dziecka zostanie złamane może zgłosić się do sądu. Jeśli nie może to np. może powiedzieć sąsiadowi. Więc dlatego ustalili, aby dorośli nie łamali naszych ( powie dziecko) praw.