Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:37:21+01:00
1a x
1b x+3
1c x-2

suma x+(x+3)+(x-2)=x+x+3+x-2=3x+1
1 5 1
2010-01-13T18:37:47+01:00
1a - x
1b - x+3
1c - x-2

y= x+x+3+x-2
y=3x+1

Odp.: Gimnazjum w Marysinie liczy 3x+1 ucznów.
2010-01-13T18:38:47+01:00
1a - x
1b - x+3
1c - x-2

y= x+x+3+x-2
y=3x+1

Odp.: Gimnazjum w Marysinie liczy 3x+1 ucznów.
2010-01-13T18:40:10+01:00
Sorry, ale zawiesił mi się komputer i 3 razy się wysłało...

Pozdrawiam ;)