Odpowiedzi

2010-01-13T18:38:53+01:00
1:200
12cm x 200 = 2400cm = 24m
9 cm x 200 = 1800cm = 18m
2x24m + 2x18m = 48m + 36m = 84m
Odp. Do obklejenia boków tarasu należy użyć taśmy o długości 84m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:39:53+01:00
1:200
12cm x 200 = 2400cm = 24m
9 cm x 200 = 1800cm = 18m
2x24m + 2x18m = 48m + 36m = 84m
Odp. Do obklejenia boków tarasu należy użyć taśmy o długości 84m.
2010-01-13T18:40:44+01:00
Skala 1:1
200*12cm=2400cm=24m
200*9cm=1800cm=18m
(Rzeczywiste wymiary)
2*(24m+18m)=84m
Tyle m taśmy trzeba kupić