Odpowiedzi

2010-01-13T18:39:39+01:00
1.gdy uzywasz narzedzi elektrycznych popros o pomoc osobe dorosła
2.uwazaj abys nie zrobił sobie krzywdy uzywajac ostrych narzedzi
3.gdy uzywasz lutownicy uwazaj abys sie nie poparzył
4.gdy uzywasz ostrych narzedzi poproś o pomoc osobe dorosłą
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:42:04+01:00
1. Używać niebezpiecznych narzędzi pod opieką dorosłych.
2.Uważać ,aby narzędzie nie uderzyło nas w jakąś część ciała.
3.Używając ostrych narzędzi uważaj abyś sie nie skaleczył.
4.Używaj narzędzi tylko wtedy kiedy są one ci potrzebne
10 3 10