Odpowiedzi

2010-01-13T18:39:34+01:00
V=s/t
t=s/v
t=150 000 000/3000 = 50 000s
2010-01-13T18:43:57+01:00
V = s / t
t = s / v

t = 150 000 000 / 3000 [km / km/s= s * s/km = s]

t = 50 000 s


50 000/3600 = 14,5 okolo

czas wynosi okolo 14,5 H
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:43:48+01:00
Wzory w zad, wyżej są dobre natomiast wyliczenia złe: ponieważ światło słoneczne dociera do Ziemi po około 8 minutach
czyli źle przepisałeś zad,
1. szybkość światła w próżni wynosi 300000 km/s

t = s/V

t = 150 000000 km/300000 km/s
t = 500 s
500 s/60 = w przybliżeniu 8 minut