Odpowiedzi

2010-01-13T18:46:52+01:00
Poszerzanie granic cestarstwa zdobywanie ziem pod uprawe i hodowle bydla chec zdobywania lupów wojennych mozliwosc czerpania zyskow z podbitych terenow posiadanie silnej armii
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:14:49+01:00
Największą przyczyną wojen Rzymian było przejmowanie nowych ziem, ponieważ uważali że mają za mało terytoriów. Również przyczyną wojen były wszelkie kłotnie i niedorzeczności pomiędzy innymi krajami. Rzymianie chcieli podbić Grecję dlatego też prowadzili dużo wojen aby się umocnić. Chcieli być potężnym cesarstwem, a bez terytoriów by byli słabi i mogliby zostać przejeci.