Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:42:08+01:00
Stres - nerwy, napięcie, niepokój, przejęcie, obawa, zdenerwowanie

Wizyta u dentysty
Kiedy nauczyciel wzywa ucznia do odpowiedzi
Stres przed 1 randką


Liczę na najlepsze ;**
1 5 1
2010-01-13T18:42:15+01:00
1. 1.nerwy
2. problem
3. trema
4. sytuacja niekomfortowa
5. złe samopoczucie

2. - problemy rodzinne
- problemy w szkole (np. sprawdzian, złe oceny)
- występ przed publicznością
2010-01-13T19:04:44+01:00
Skojarzenia:
-strach
-nerwy
-jąkanie się
-trema
-napięcie
-niepokój
-złe myśli
-złe samopoczucie
-odrętwienie
-obawa

Przykłady sytuacji, które wywołują stres:
-wystąpienia publiczne,
-choroba/śmierć kogoś bliskiego,
-nie radzenie sobie z powierzonym zadaniem,
-nie wywiązywanie się z obowiązków,
-strach przed jakimiś osobami,
-strach przed lekcją,
-duży natłok zajęć, obowiązków,
-nałożona duża odpowiedzialność,
-prowadzenie samochodu,

:)
3 5 3