Odpowiedzi

2009-09-27T11:10:56+02:00
Weź plastikowy kubek i załóż na niego 6 żyłek (lub gumek) i masz mini gitarę ;]
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T13:09:29+02:00
Nie wiem jak to nazwać ale będzie wydawało dźwięki:
weź płaskie klocki i uderzaj o nie będzie dźwięk:)
naciągnij grubą folię na kubek i uderzaj np. łyżeczką
a jak już nie masz foli to weź folię aluminiową kilka warstw przyklej jakoś do kubka i też wal w to :)
1 5 1