Odpowiedzi

2010-01-13T18:45:05+01:00
Patrząc na obraz Jana Matejko, ukazujący Jana Kochanowskiego nad ciałem Urszulki widać smutek który odczuwa ojciec po utracie swojej ukochanej córki. Z całą pewnością możemy stwierdzić, że zajmowała ona w jego życiu wysoką pozycję, dlatego poeta nie może pogodzić się z jej śmiercią.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:46:24+01:00
Obraz Jana Matejki uświadamia nam jak ważną postacią w życiu Jana Kochanowskiego była jego córka Urszulka. Zrozpaczony ojciec pochyła i całuje martwe ciało , ubolewając , że jej dar poetycki został stracony. CIemne wnętrze pomieszczenia wyodrębnia nam na pierwszy plan KOchanowskiego i zmarłą Urszulkę .
4 3 4