Odpowiedzi

2010-01-13T18:46:42+01:00
68 - 100%
x - 30 %


x=30*68/100
x=20,4

60-20,4=39,6

Łyżwy kosztowały 39,6zl
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:47:06+01:00
68 zł * 30 %

68* 0,3= 20,40 zł.
68-20,40 = 47,60

ODP. Łyżwy po obniżce kosztują 47 zł. i 60 gr.
1 5 1
  • zbin
  • Rozwiązujący
2010-01-13T18:50:02+01:00
68 * 0,3 = 20,4
68 - 20,4 = 47,60 zł

Odp: Łyżwy po obniżce kosztują 47,60 zł
1 5 1