Odpowiedzi

2010-01-13T18:46:43+01:00
Powiedz, że najbardziej lubisz grać w piłkę
Am liebsten spiele ich Fußball.

zapytaj kolegę, czy lubi gotować
Magst du kochen?

Powiedz, że nie możesz iść na basen Musisz teraz odkurzać
Ich kann nicht jetzt in das Schiwmmbad gehen, weil ich staubsaugen muss.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:49:00+01:00
Przetłumaczcie mi to po polsu??? znaczy że mam ci napisac to po niemiecku? bo kategorie dałaś niemiecki a wiec

Ich bin der Ich mag diesen Ball zu spielen-ja najbardziej lubie grać w piłke

magst du kochen? ?--czy ty lubisz gotować?

i sroki ostatnie. nie umie
3 1 3