Odpowiedzi

2010-01-13T18:54:04+01:00
Wszystko wkoło zasypane nawet białe dachy domów czy to lody waniliowe a może bita śmietana-nie to śnieg który otulil świat swym białym pięknem. Dzieci na sankach pomyłają łyżwy i na lodowisko ,nawet dorośli się cieszą gdy zimą do nas przychodzi
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:56:08+01:00
Nadciąga znienacka,
zima niebieska matka.
Zimno i biało wszędzie,
zaraz śnieg padać będzie.
Drzewa szronem zawiane,
ostatnie liście już zerwane.

Sople z dachów zwisają,
zaraz spadać mają.
Zimny wiatr przewiewa,
ulice zawiewa.
To nasza zima lubiana,
zima przez wszystkich kochana!


21 4 21