Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:52:20+01:00
Tylko 6 ;)

- gigantyczny akumulator energii słonecznej
- największe źródło wilgoci atm.
- regulator procesów na ziemi
- śr. wielu cennych subst. pokarmowych
- transport, łączność
- turystyka
8 4 8
2010-01-13T18:53:27+01:00
- gigantyczny akumulator energii słonecznej
- największe źródło wilgoci atm.
- regulator procesów na ziemi
- śr. wielu cennych subst. pokarmowych
- transport, łączność
- turystyka
- dostraczanie ropy noftowej
8 4 8