Odpowiedzi

2010-01-13T18:52:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T18:54:44+01:00
"Jakie jabłko, taka skórka, jaka matka, taka córka."
"Jaki ziemniak, taka nać, taka córka, jaka mać."
"Jaka matka, taka córka."
3 4 3
2010-01-13T19:22:07+01:00
1.Jak się matka z córką zgłosi, tak się koniec grudnia nosi.
2.Jaka marchew, taka nać – taka córka jaka mać, jakie drzewo, taki klin – jaki ojciec, taki syn.
3.Mądrej mamie mało dwie córki.


`Proszę o naj. ;) Pozdro. ;D
2 5 2