Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T18:58:00+01:00
Była sobie raz młoda dziewczyna, ktora zapytała pewnego

chłopca, czy chciałby ja poślubić.

Chłopiec odpowiedział: Nie!.

I dziewczyna żyła szczęśliwie, bez prania, gotowania,

prasowania...

Często spotykała sie z przyjaciółmi, spała z kim chciała,

zarabiała na siebie i wydawała pieniądze na co chciała....

...................*KONIEC* ................................

Problemem jest w tym, ze nikt nigdy w dzieciństwie nam nie

opowiadał takich bajek.

Za to wsadzili nas w g... po uszy z tym cholernym księciem z

bajki
Najlepsza Odpowiedź!
  • ana2
  • Rozwiązujący
2010-01-13T19:08:36+01:00
Dawno,dawno temu żyła sobie mała dziewczynka o imieniu Sara.Miała ona wielu przyjaciół i kochającą rodzinkę.Pewnego dnia znalazła niedaleko domu małego kotka .Tak bardzo ją wzruszył ten widok,że postanowiła zabrać go do domu.Gdyby przybyła na miejsce zauważyła,że nikogo tam nie ma.Zaczęła szukać w ogrodzie,na tarasie,ale nigdzie nie było jej mamy."Boję się.Ja tak bardzo nie lubię być sama !"-rzekła Sara.Weszła do domku i pogłaskała kotkowi.Nazwała go Mruczuś,bo gdy tylko go delikatnie dotknęła on już mruczał i mruczał.Mijały godziny a mamy dalej nie było.Zaniepokojona Sara poszła do lasu.Tam właśnie spotkała leśniczego,który powiedział jej,że mama była u babci.Poszła do babci,a tam dowiedziała się,że jej mamusia poszła do sklepu.Poszła do sklepu,a tam dowiedziała się,że mama poszła do domu.No dobrze,wracam do domu-pomyślała Sara.Gdy otwarła drzwi wszyscy krzyknęli chórem NIESPODZIANKA.No tak dzisiaj są moje urodziny-rzekła dziewczynka.Przyjęcie trwało do później nocy.Okazało się,że Mruczuś to był jej prezent urodzinowy.
*KONIEC*