Odpowiedzi

2010-01-13T19:49:50+01:00
Żywność modyfikowana genetycznie na pewno będzie miała wielu nabywców, ale może być niebezpieczna dla życia ludzkiego i zdrowia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:34:00+01:00
Żywność modyfikowana genetycznie może znaleźć wielu nabywców, ponieważ się nie psuje tak szybko jak ekologiczna. jednak w wielu krajach jest zabroniona ponieważ jest nie zdrowa oraz nie wiemy jaki ma wpływ na życie i zdrowie człowieka po dłuższym odżywianiu się takimi zmodyfikowanym jedzeniem