Odpowiedzi

2010-01-13T19:01:55+01:00
-dzięki fotosyntezie żyją rośliny, ponieważ dostarcza im pokarmu
-skutkiem ubocznym fotosyntezy jest tlen, dzięki, któremu żyją ludzie i zwierzęta
-
2 3 2
2010-01-13T19:03:26+01:00
Rośliny przeprowadzają proces fotosyntezy aby wytworzyć pokarm, bez niego nie mogłyby istnieć.
1. Rośliny produkują tlen, bez niego ludzie i zwierzęta nie mogą żyć.
2. Wiele zwierząt jest roślinożernych, także ludziom nie zbędne są tłuszcze i witaminy zawarte w roślinach .
3. Rośliny, które obumierają po kilku milionach, czasem nawet miliardach lat dają ludziom surowce, np węgiel kamienny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:16:35+01:00
Fotosynteza warunkuje życie na ziemi gdyż dzięki niej wszelkie rośliny przekształcają się na dojrzałe i dostarczają do środowiska tlen. Dzięki niemu człowiek i zwierzęta mogą przeprowadzać wymianę gazową. Rośliny pobierają także dwutlenek węgla 4 wydalany przez człowieka.
:)
1 5 1