Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T11:29:06+02:00
Wierzymy w jednego Boga.
Uczestniczymy we mszach świętych.
Przyjmujemy sakramenty.
Modlimy się wg własnej ochoty/potrzeby, ( a nie jak do Allaha określoną liczbę razy).
Zawsze możemy nawrócić się i powrócić do Boga.
2009-09-27T11:29:36+02:00
Wyznajemy wiarę w całą Trójcę Świętą. Uznajemy kult Maryji, uznajemy przyjście Jezusa. Uznajemy Stary i Nowy testament, mamy odrębne święta. Mamy inne rodzaje sakrametnów inne przysięgi np. podczas komunii świętej. Inny sposób sakramentu pokuty