Odpowiedzi

2010-01-13T19:09:11+01:00
Nie napisalas w jakim jezyku .. ja pisze w rosyjskim:D
пишу piszu ja
пишешь piszesz ty
пишет piszet on ona
пишем piszem my
пишете piszjetje wy
пишут piszut oni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:56:15+01:00
To ja napiszę po francusku:
j'ecris [żekri]
tu ecris [ti ekri]
il/elle ecrit [il/el ekri]
nous ecrirons [nu ekrirą]
vous ecrirez [wu ekrire]
ils/elles ecrirent [il/el ekrir]