Jestes na obozie jezykowym w Anglii.Mieszkasz u angielskiej rodziny, ale niestety dzielisz bardzo mały pokój z innym uczniem z Francji. Napisz wiadomość która przeslesz e-mailem w której:
-poinformujesz go o przyjezdzie do Anglii,
-opisz swoje niezadowolenie z miejsca pobytu,
-wyjasnji dlaczego pokój ci nie odpowiada,
-poproś przyjaciela o pomoc w znalezieniu innego miejsca,

Bardzo pilne

2

Odpowiedzi

2010-01-13T19:06:41+01:00
Wpisz to na googlach tam to jest wystarczy poszukac
jak ja znalazlem to ty tez
powodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:20:33+01:00

Hi Edek,
I am in England to learn english on special language camp. I think I'm good at it but this place where I am sleeping every night is terrible. I am leaving in english family with the other student - he come from france. Our room is too tight and dark for both of us. I can't listen to my music because of that people children - they have to go sleep very earlie and I have to be quiet all the time. Can you help me and find for me better place. Please - help me. I can't stand it.
Your friend
Fredek


Więcej sam wymyśl jak coś, napisalem taki krotki email. Pozdro!
1 5 1