Zad.1
Sala ma długość 8,25m. Podaj długość tej sali w: milimetrach, decymetrach i kilometrach.

Zad.2
Pewnego dnia we wczesnych godzinach temperatura wynosiła -2ºC, a w południe 10ºC. Oblicz, o ile stopni temperatura wzrosła w tym czasie.

Zad.3
Wiele osób uczęszcza obecnie na konkursy szybkiego czytania. Ustal, w jakich jednostkach można by wyrazić szybkość czytania.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T11:31:14+02:00
Zad.1
Sala ma długość 8,25m. Podaj długość tej sali w: milimetrach, decymetrach i kilometrach.
8,25m=1000mm*8,25=8250mm
8,25m=10dm*8,25=82,5dm
8,25m=0,001km*8,25=0,00825km

Zad.2
Pewnego dnia we wczesnych godzinach temperatura wynosiła -2ºC, a w południe 10ºC. Oblicz, o ile stopni temperatura wzrosła w tym czasie.
10ºC-(-2ºC)=10ºC+2ºC=12ºC

Odp. W tym czasie temperatura wzrosła o 12ºC.

Zad.3
Wiele osób uczęszcza obecnie na konkursy szybkiego czytania. Ustal, w jakich jednostkach można by wyrazić szybkość czytania.

wyrazy na sekundę
wyrazy na minutę
wyrazy na godzine
strony na minute
strony na godzine
34 4 34
2009-09-27T11:37:50+02:00
Zad 1.
8,25m = 8250mm = 82,5dm = 0,00825km

zad. 2.
10 - (-2) = 12
Temperatura wzrosła o 12 C.

zad. 3.
liczba przeczytanych słów / minuta
9 3 9
2009-09-27T11:38:01+02:00
Zad.1
Sala ma długość 8,25m. Podaj długość tej sali w: milimetrach, decymetrach i kilometrach.
8,25m=1000mm*8,25=8250mm
8,25m=10dm*8,25=82,5dm
8,25m=0,001km*8,25=0,00825km

Zad.2
Pewnego dnia we wczesnych godzinach temperatura wynosiła -2ºC, a w południe 10ºC. Oblicz, o ile stopni temperatura wzrosła w tym czasie.
10ºC-(-2ºC)=10ºC+2ºC=12ºC

Odp. W tym czasie temperatura wzrosła o 12ºC.

Zad.3
Wiele osób uczęszcza obecnie na konkursy szybkiego czytania. Ustal, w jakich jednostkach można by wyrazić szybkość czytania.

wyrazy na minute
wyarazy na sekunde
zdania na minute
zdania na godzine
strony na godzine
strony na minute
13 3 13